anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Delen Geplaatst: 23 september 2004 Hallo, heb 2 weken geleden de stommiteit begaan om KazaaLite te downloaden. :oops: En sinds een week heb ik problemen met: - MSN messenger - Windows Media Player geen van beide werkt nog. Heb dan maar KazaaLite terug volledig verwijderd, net als MSN en MP. Kwestie van effe van nul terug te kunnen beginnen. Het lukt echter niet om de 2 programma's terug op de PC te krijgen... Bij MSN krijg ik dan de melding: "Het bestand MSNMSGR.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer OLEAUT32.DLL:176" "C:\Program Files\MSNMessenger\msnmsgr.exe Een apparaat dat op het systeem is aangesloten werkt niet" Nu zou ik in 's hemelsnaam niet weten wélk apparaat dan zogezegd niet zou werken... of niet aangesloten zou zijn. Windows MP kan ik ook niets mee doen :-? Iemand énig idee wat hier gaande is??? (en euh...zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om in mensentaal te antwoorden :lol: , ik ben verder een NUL op het vlak van computers...) (Oh, ik heb ondertussen de PC al een paar keer gescand op virussen (Norton), niets gevonden. Maar ik heb de ervaring dat je daar niet op moet rekenen... Misschien maar weer de boel inpakken en naar de winkel doen om te laten in orde brengen? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 al cwshredder 1.59.1 laten scannen.. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Je kunt het beste dit doen volgens mij: ga naar start-uitvoeren en typ msconfig en druk op OK. Ga vervolgens naar het tabblad opstarten en schakel [b:3b069e84f6]alles[/b:3b069e84f6] uit. Pc opnieuw opstarten en kijk hoe dat verloopt. Vervolgens kun je in het tabblad opstarten één voor één de functies weer aanvinken. Het is wel even werk, want je moet de pc iedere keer nadat je een vinkje geplaatst hebt afsluiten en opnieuw opstarten, maar uiteindelijk weet je wie de boosdoener is. Succes en laat het ff weten als het gelukt is! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ik ga het morgen proberen! Alvast bedankt voor het antwoord, en ik hou je op de hoogte. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 [quote:85afb89b02="ThaOdie"]al cwshredder 1.59.1 laten scannen.. :roll:[/quote:85afb89b02] Ik weet in de verste verte niet wat dit is, maar heb het gedownload, en toen ik het wou installeren, kreeg ik deze melding: " The file 'OLEAUT32.DLL' is out of date. This program requires a newer version " Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ben er toch al maar aan begonnen... Zodra ik MsnMsgr aanklik in het tabblad Opstarten in Msconfig; krijg ik dus eerder genoemde melding. Wat ik me ook nog afvraag... In die lijst Opstarten staan een aantal dingen dubbel... overbodig, niet? (weet wel niet hoe ik het moet aanpassen, maar da's een andere zaak) En wat verschil maakt het als ik een aantal dingen niet aanvink? Van programma's die ik zelden gebruik bijvoorbeeld? Wat een puinhoop :roll: En nóg iets wat me opvalt: in de foutmelding staat dus "OLEAUT[b:f485fe7a25]32[/b:f485fe7a25][b:f485fe7a25].DLL[/b:f485fe7a25]" In de lijst Opstarten staat [u:f485fe7a25]2x [/u:f485fe7a25]dit: Load Power Profile Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme Hebben die twee iets met elkaar te maken? (ik stel waarschijnlijk ongelofelijk idiote vragen, sorry... ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Je moet in eerste instantie dus [b:ea437c4929]alles[/b:ea437c4929] uitschakelen, je programma's kun je later eventueel via start>porgramma's opstarten. Als je alles uitgeschakeld hebt, de pc opnieuw opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Ja hoor, heb ik gedaan, eerst alles uitschakelen, en terug opstarten. Dan één voor een verder aangevinkt (en per nieuw aangevinkt euh... ding :lol: , telkens terug opnieuw laten opstarten) Zo moest het toch he? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen