Ga naar inhoud

Problemen met bios, wie kan helpen?

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b670e1508a="adecois"]Ge kunt alle informatie over het bios met instellingen en verklaringen vinden op http://home.t-online.de/home/h.-p.schulz/compend , het is wel in 't Duits.[/quote:b670e1508a] Mja, mijn talen zijn niet zo goed,daarmee dat ik hier iets poste met de vraag of jullie mij konden helpen. Want ik vindt nergens een uitleg over mijn bios of moederbord in het nederlands :cry:
Link naar reactie
[quote:1e1c782cfe="adecois"]Probeer het eens, het lijkt een beetje op 'vloms'.[/quote:1e1c782cfe] ik geraak er echt niet aan uit zulle mss nog iets: Heb eens met Everest Home Edition, de lees en schrijftest gedaan. Voor leestest: 2019 MB/s (waarmee ik op de 21e plaats sta, na een Celeron4-1.70 moederbord dfi pe21-ec chipset: p4x400 ram: pc2100 ddr sdram) voor schrijftest: 654 MB/s (27e plaats) Ook al is het systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) Mijn mobo is ene 8KRA2+ met chipset VIA KT600
Link naar reactie
[quote:ce367cddc7="plextor"]First Boot Device: Floppy> dat moet hdisk 0 ...[/quote:ce367cddc7]Hmm, ik gebruik bij voorkeur Floppy, CDROM, Hdisk. Dat moeten is niet echt nodig. Met dat Off voor Num Lock kan ik me wel vinden. Ik ben nog steeds gewend om de pijltjes op het numerieke deel te gebruiken ... 20 jaar oude gewoontes zijn soms moeilijk af te leren :roll:.
Link naar reactie
[quote:f980bbd2cc="rataplantje"][quote:f980bbd2cc="adecois"]Probeer het eens, het lijkt een beetje op 'vloms'.[/quote:f980bbd2cc] ik geraak er echt niet aan uit zulle mss nog iets: Heb eens met Everest Home Edition, de lees en schrijftest gedaan. Voor leestest: 2019 MB/s (waarmee ik op de 21e plaats sta, na een Celeron4-1.70 moederbord dfi pe21-ec chipset: p4x400 ram: pc2100 ddr sdram) voor schrijftest: 654 MB/s (27e plaats) Ook al is het systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) Mijn mobo is ene 8KRA2+ met chipset VIA KT600[/quote:f980bbd2cc] Dat is een Epox EP 8KRA2+ met VIA KT 600 chipset ga nog even verder zoeken voor je
Link naar reactie
[quote:5befb8cf28="antrix"]http://www.epox.nl/english/support/manuals/socketa.htm op de site staan ook drivers voor je moederbord en bios image files[/quote:5befb8cf28] Bios - update heb ik al gedaan. heb juist nog eens het boekje van mijn mobo genomen: Daar staat bij 3-2 Jumper settings JCK1/ CPU FSB Select Jumper JCK2/ This jumper is used to select the front side bus of the CPU installed on the mainbord Dan kan ik kiezen: By bios 133MHz 166MHz 200MHz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...