anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Delen Geplaatst: 21 september 2004 Ik heb een computer gekregen met Windows 98, maar dat ding heeft maar liefs 4 partities en waarom weet ik niet. Ik zou dat graag naar slechts 1 willen veranderen. Hoe doe ik dat ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2004 Zonder speciale partitioneringssoftware zul je de partities moeten verwijderen en een nieuwe aan maken, maar dan ben je wel alles kwijt wat erop staat. Wanneer je partitioneringssoftware als bijvoorbeeld Partition Magic zou gebruiken heb je dat probleem niet. Dit programma kan partities maken, verwijderen, samenvoegen enz. zonder ze eerst te hoeven verwijderen. Je behoudt dus je data. Je zou ook eens op zoek kunnen gaan naar eventuele gratis partitioneringstools die dit ook kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 Zie ook:http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=129206 Als je er toch één partitie van wilt maken en je hebt daar niet de juiste software voor dan kun je op www.easycomputing.com een 30 dagen (probeer) versie downloaden van het (Ned.talige) programma True Image 7.0. Heb je meer interesse in de Engels talige versie kijk dan op www.acronis.com voor het zelfde program. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2004 [quote:b854b5d44e="gerardb"]Zie ook:http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=129206 Als je er toch één partitie van wilt maken en je hebt daar niet de juiste software voor dan kun je op www.easycomputing.com een 30 dagen (probeer) versie downloaden van het (Ned.talige) programma True Image 7.0. Heb je meer interesse in de Engels talige versie kijk dan op www.acronis.com voor het zelfde program.[/quote:b854b5d44e] Edit: Sorry, bovenstaande informatie is onjuist. Op de site van Acronis is "Acronis Disk Director" te downloaden, dit program is geschikt voor partitioneren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen