anoniem Geplaatst: 18 september 2004 Delen Geplaatst: 18 september 2004 Hallo, Ik heb een wlan router en zoek nu een software waarmee ik andere kan laten inlogen zodat ze via mijn router op internet kunnen en achter af kan zien hoelang en hoeveel mb ze hebben geupload en download. bestaat zo'n software? Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2004 Het ligt er aan wat voor router je hebt, maar ik denk niet dat dit geldt voor de husi tuin en keuken routers. Je moet er toch vanuit gaan dat je echt een proffesioneel systeem nodig hebt, wat goede log files bijhoudt en waar je dan dmv een script aan je gebruikers de door jou gewenste informatie kan laten zien. Als je hiermee geen serieus doel voor ogen hebt, zou ik je zoektocht staken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2004 Misschien dat je met Netlimiter wat kunt ( http://www.netlimiter.com/index.php ) Ik weet alleen niet of je hiermee de afzonderlijk aansluitingen van je WLAN kunt monitoren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen