anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Delen Geplaatst: 13 september 2004 Na het installeren van office 2003 òver office XP had ik dit probleem al. Word sluit na het typen van willekeurig iets keihard af. Geen foutmelding, geen optie tot opslaan, geen foutenlogboek, helemaal niets. Oorzaak update zou je denken. Computer totaal geformatteerd, kale installatie Windows XP Home, volledige installatie van Office 2003 professional. Beide met een officiele licentie. Na deze installatie nog steeds het probleem van afsluiten. Waar heb ik gezocht? Tweakers, Tweakzone en Google natuurlijk, maar ook de supportsite van Microsoft, allen zonder resultaat. Wel vond ik topics over word 2000, in combinatie van een verkeerde key enz enz, maar niets zinnigs om mijn probleem mee op te lossen. Op zowel Office als Windows draait SP1. Updates zijn gedraaid, systeem is virus vrij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2004 Het probleem is opgelost!! Helaas wisten jullie ook niet de oplossing. Om dit topic toch compleet te maken, bij deze de oplossing, mocht iemand anders er nog baat bij hebben. De oplossing heb ik gekregen in de nieuwsgroep: microsoft.public.nl.office.word (msnews.microsoft.com) Daar kreeg ik de tip om [url=http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=5389]dit topic[/url] te lezen, waarin stond dat of normal.dot kapot was, of de dataset in het register. Het 2e was het geval, na het verwijderen (renamen) van de datasleutel uit het register (HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Word\Data) was het probleem verholpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen