Ga naar inhoud

raid o installatie lukt niet kan geen raid driffers vinden

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand me helpen,ik heb gisteren een pc gebouwd na alles te hebben in gebouwd draaide hij mooi alleen kriig ik de raid o opstelling niet geinstalleerd ik weet dat je een flopy moet maken met daarop de raid driffers erop en die dan tijdens het instaleren erin moet stoppen als hij erom vraagt.Ik kan nergens die driffers vinden zelf niet op meegeleverde cd en in de handleiding boekje staat ook niet duidelijk iets over die driffers op discette.Op de asus side staan wel driffers maar die zijn te groot voor op discette.weet iemand waar ik die driffers kan vinden moederbord-asusa7n8x-e Deluxe XP pro (silicon image driffers sil 3112 sata raid driffers)
Link naar reactie
Ja dat had ik gedaan ik draai op xp pro en helemaal vergeten om te vermelden ik heb 2 s-ata hd's 'de s-ata jumpers staan goed op het moederbord.maar als je f6 indrukt vraagt hij op een gegeven moment als je zelf een discette hebt met driffers dat heb ik dus niet en als ik voor de andere optie kies geeft hij op een gegeven moment aan dat xp geen vast schijf kan vinden.
Link naar reactie
als dat kan ga ik dat effe proberen 'maar het lijkt me sterk dat de werking van de lezing van de floppy effe word gestopt en dat je dan effe gewoon een 2 diskette erin kan stoppen waarop de rest van de drivers staan.Ik vind het niet normaal dat het niet duidelijk word beschreven in de handleiding.is er verder iemand die het zelfde moederbord heeft en die met het zelfde probleem te maken heeft gehad?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...