anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Delen Geplaatst: 7 september 2004 Hoe kan het dat ik opeens bepaalde exel bestanden niet kan openen. Ik heb wat bestanden opgeslagen in een map als ik er een wil opstarten dan krijg ik een scherm dat het xlstart bestand op alleen lezen staat of dat de server niet beschikbaar is maar het zijn maar 3 van de 10 bestanden die dat doen. hoe kan dat of wat heb ik fout gedaan.bvd Gr Harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Even wat mogelijkheden die misschien leiden tot een oplossing: 1. Kun ze de betreffende bestanden verplaatsen en dan openen? 2. Kun je de "defecte" bestanden importeren in een nieuwe (blanco) spreadsheet? 3. Kun je de betreffende bestanden hernoemen en dan openen? Ik hoop dat je er iets aan hebt, probeer maar even. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 -------------------------------------------------------------------------------- Ik kan niks openen. Ik heb gekeken maar het staat niet op alleen lezen maar wat me wel opvalt is dat de andere bestanden allemaal als auteur microsoft corporation erbij hebben staan in de verkenner en dat bestand niet is dat misschien de oorzaak en is dat te verhelpen.bvd Gr Harry Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen