anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Delen Geplaatst: 6 september 2004 Hallo allemaal, Ik heb een avi bestand en krijg het niet meer met mediaplayer afgespeelt hij zegt iederkeer dat het file beschadigt is of hij heeft die codecs niet, ik heb deze files in het begin af kunnen spelen, maar weet nu niet meer welke codecs hij nodig heeft, iemand een idee hoe ik er achter kom welke codec ik nodig hebt om deze files weer af te kunnen spelen? groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 kijk hier eens [url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm[/url] of google: codec download Wim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 www.divx.com Download the free version Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 Gebruik geen codec pack, gebruik de manier mbv Gspot zoals aangegeven in de VideobewerkingsFAQ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen