Ga naar inhoud

Ik gebruik illustrator / photoshop en later ook auto-cad , hier maak ik kleine ontwerpen mee?


anoniem

Aanbevolen berichten

wat kost bij u een intel i5 of i7 systeem met de volgende configuratie, Intel core i5 processor 4670 8gb intern geheugen 1600 kingston 256gb SSD samsung 840 pro moederbord Gigabyte G1.Sniper B of één vergelijkbaar type 2 Tb harde schijf 2 x DVD branders LG of samsung of draadloos logitech toetsenbord + muis multikaartlezer voeding coolermaster silence 600 of 650 watt Kast max.hoogte 42 cm , 3usb voor / 6 achter firewire kaart videobewerking Videokaart 2gb intern geheugen GTX660-DC20-2GD5 Windows 7 pro office 2010 pro of business editite Samsung 23.6" led-monitor S24C550VL
Link naar reactie
Is dit een vervolg op dit thread ( http://computertotaal.nl/vraag-en-antwoord/9924/hallo-iemand-rondom-dordrecht-bouwt-intel-goede-kwaliteit ) ? Reageer dan a.u.b. in dat thread door op het groene ballonnetje met "reageren" te klikken en niet in het grote blauw gerande vak -- dat laatste start een nieuw thread. Deze vraag- en antwoordrubriek heeft geen mogelijkheid privécorrespondentie te starten. Ook als iemand inhoudelijk zou antwoorden zouden vroeg of laat persoonsgegevens (emailadres, telefoonnummer enz) in een publiek thread gezet moeten worden. Dat is niet veilig of handig. Dus, los van het volledig valide antwoord van Jorispeterse, verwacht geen antwoord. (P.S. en ik ben evenmin bouwer...)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...