anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 Beste allemaal, Ik heb 2 cd-rom's met wat nieuwe software ontvangen. Maar nu heb ik het volgende probleem als ik Autorum.exe activeer. Ik krijg dan de volgende waarschuwing in beeld: :cry: :cry: :cry: [b:56fe1ea351]C:\Windows\System32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing te sluiten.[/b:56fe1ea351] :x :x :x Als ik negeren onderin het scherm bied helpt dat ook niet. Wie o wie kan mij helpen, opdat ik de programmatuur kan installeren??? Mijn systeem loopt op Windows XP Pro, versie 2002, servicepack 1. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2004 je zou kunnen proberen om in verkenner die autorun exe rechts te klikken ... dus op de cd ... en dan zorgen dat xp de msdos modus of 98/95 emuleert ... vaak ( vaak ook nie ) doen ze het dan wel :p desnoods ff copieren naar je HD ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik heb het geprobeerd, maar helaas. Het werkt allebei niet. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Helaas heb ik vandaag hetzelfde probleem en ik weet ook geen oplossing. Wie helpt ons??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik ben er al achter. Het probleem blijkt al een paar keer aangekaart te zijn. Je moet gewoon C:\Windows\repair\autoexec.nt naar C:\Windows\system32 kopieëren. Het werkt bij mij weer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 Bij mij werkt het ook weer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Bedank! Het werkt!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen