Ga naar inhoud

Progamma gezocht !!

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal... Ik ben ( liefst met spoed ) op zoek naar een progamma om radio mee uit te zenden. Voorheen deed ik het altijd met winamp, maar ik zou graag een uitgebreider progamma willen hebben. Ik heb het liefst een progamma met deze functies - Een dsp plugin dat je kan inbouwen - Een dubbele cd speler ( twin disk ) - Een archive waarin je liedjes kan laden. - Autofeed ( dat je liedjes in de wachtrij kan zetten en dat hij dan automatisch overloopt ) Zo'n progamma ben ik naar op zoek. Weet u misschien een progamma wat beter is dan winamp maar niet aan al deze eisen voldoet, zeg het ook Er moet wel een DSP Plugin inkunnen
Link naar reactie
[quote:0490dc8016="pimvandenderen"]Ik weet het nog niet... heb je iets in de aanbieding?[/quote:0490dc8016] Nee dat niet, ik heb verder ook geen verstand van zulke programma's, maar ik vond dat dat misschien nuttige info voor andere mensen is die je helpen willen. Trouwens, hoe heet zoiets? Dan kan ik ff gaan googelen, misschien dat daar wat interressants uikomt...
Link naar reactie
Dat is mij daar niet gelukt. Het forum, als ik ingelogd ben en ik klik op nieuw topic, dan log hij vanzelf weer uit. Ik heb al een mailtje gestuurd en daar zeiden ze dat het aan mijn cookies ligt. Volgens mij staat de cookies functie aan, weet iemand hoe ik dit kan controleren of waar het anders aan ligt. Pim p.s. op de nieuwe computer werkt het ook niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...