anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Delen Geplaatst: 26 juli 2004 Ik kan helemaal geen icoontjes openen van dingen die ik heb gedownload? Ligt dit ergens aan de instellingen van de computer?. Iedere keer zegt hij bijv dat het een schrijf bestand is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 [quote:8e633afc85="goisje"]Ik kan helemaal geen icoontjes openen van dingen die ik heb gedownload? Ligt dit ergens aan de instellingen van de computer?. Iedere keer zegt hij bijv dat het een schrijf bestand is.[/quote:8e633afc85]Beetje onduidelijke omschrijving, hier kunnen we niet veel mee. Wat wil je doen, hoe doe je het en wat is de exacte foutmelding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 En wat bedoel je precies met 'icoontjes openen'? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 Verplaatst naar Anders (software) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 Precies hoe ik zeg eigenlijk. Als ik bepaalde bestanden wil openen bijv het geinstaleerde mcafee dan zegt hij dat hij het bestand niet kan openen ivm dat het een schrijfbestand is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen