anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Hallo, Ik heb een Chaintech Apogee 9jvl4 moederboard. Is er software om te kijken hoe warm alles word daar binnen ? Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Probeer eens met motherboard monitor of speedfan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Bedankt , met motherboard monither kon ik niets aan , mijn moedeboard heeft geen sensors dus word niet ondersteund. SpeedFan ziet gelukkig wel mn HDD , bedankt . Vraagje: Wat moet ik doen/kopen voor mijn temperaturen te zien van mn processor en/of Moederboard ? Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Temperaturen kun je ook in de BIOS aflezen of met progjes als Lavalys Everest. http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Levert chaintech hier zelf geen software voor? Anders wordt het toch knutselen met electronica: temperatuurvoelers en metertjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2004 Everest heb ik al , eens kijken of ik wat kan vinden. Hmm even bij chaintech kijken op de site. Nee ik ga dan niet knutselen , koop liever nieuw moderboard ;) Freek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen