Ga naar inhoud

KazaaLite

Aanbevolen berichten

Wanneer ik KazaaLite (versie 2.4.3) opstart, wil hij geen verbinding maken. Wanneer ik de Firewall (Norton) uitzet, dan is er wel verbinding. Dan kan zelfs de Firewall weer aanzetten en beginnen met zoeken/downloaden. Sinds ik alles opnieuw geinstalleerd heb, gebeurt dit. Ik heb zowel KazaaLite als Norton Firewall al eens gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Wie kan mij verder helpen? Heeft het met de settings van KazaaLite of met de Firewall te maken? Voor de volledigheid, ik werk onder WinXP Pro. Sjouk
Link naar reactie
Ik kom er nog steeds niet helemaal uit. Wanneer ik de programma's van KazaaLite (klrun.exe etc.) in Norton's Firewall toevoeg, maakt hij nog steeds geen contact. Voor mijn herinstallatie van alle programma's had ik dit probleem nooit. Hoe groot is het risico overigens om een paar uur zonder Firewall (alleen XP firewall) on-line te zijn? Sjouke
Link naar reactie
Hi Sjouke! Dat SOCKS5 kan uitgevinkt staan. Ik bedoel dus bij opties, tabje firewall. Ik weet niet wat voor poort bij jou staat aangegeven, anders zet maar op 32656. In algemeen een goede firewall schermt je PC een beetje af. Omdat jij op kabel zit en Windows (geen Linux) gebruikt, is jou IP altijd zichtbaar ongeacht de firewall. Nog even een extra tip: men heeft de jacht geopend op P2P gebruikers. Eenvoudig uitgedrukt: je bent het bokje als je te veel bestanden hebt. Dus het advies: bewaar niet te veel bestanden in Mijn Kazaa (my shared folders). Eventueel, na downloaden, verplaats de bestanden naar een andere mapje. Jou vraag over risico: risico heb je altijd. Je verkleint deze als je niet tegelijkertijd op andere sites gaat. Dus als je alleen maar gaat downloaden. Na het downloaden: PC scannen op virussen, trojans, spyware, etc. Succ6 :wink: Falco
Link naar reactie
Ik heb precies hetzelfde probleem met KazaaLite als Sjouke, (alleen dan 2.4.1. maar dat zal niet veel uitmaken denk ik :) ) ook [i:b8bba26d40]pc opnieuw geinstalleerd[/i:b8bba26d40], [i:b8bba26d40]XP Professional [/i:b8bba26d40]en [i:b8bba26d40]Norton[/i:b8bba26d40] erop. Wat Falconetti zei over de instellingen bij kazaa, heb ik gedaan. Alleen wat Patdefeij zei over de toegestane programma's bij de instellingen van Norton, kon ik niet vinden. Kan iemand me misschien uitleggen waar ik dat kan vinden en wat ik dan moet veranderen? Alvast bedankt! Groetjes, Christel
Link naar reactie
[quote:8f76a8ded4="sjoho"]Wat zijn redelijke alternatieven voor KazaaLite? Ik gebruik WinMX, maar dat vind ik vrij langzaam met downloaden van bestanden. Sjouke[/quote:8f76a8ded4] Je kunt ook eens proberen om een wat oudere versie van Kazaa Lite te installeren. Ik had laatst hetzelfde probleem, en toen ik ff een oudere versie (bij mij dacht ik 2.0) geinstalleerd had, deed ie het wel gewoon.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...