Ga naar inhoud

Outlook express emails opslaan voor nieuwere versie?!

Aanbevolen berichten

2 jaar geleden had ik Office 2000 gekocht. Ik heb sinds 2000 al mijn emails in mappen in Outlook gegroepeerd. Nu heb ik office 2003 gekocht,maar bij die installatie stuit ik op een GROTE fout: ik wil graag 2000 nog naast de nieuwe 2003 hebben om zo mijn emails te kunnen exporteren en vervolgens 2000 eraf te gooien. Ik doe de cd van 2003 erin, druk op volledige installatie en dan zegt Microfosft: Verouderde versies van Outlook[b:9e3d14c249] moeten [/b:9e3d14c249] worden verwijderd voor de nieuwe outlook (!!!) Oftewel, ik raak mijn emails kwijt als ik de nieuwe outlook installeer. Dit kan ik mij niet permitteren!! Er is tijdens de installatie van office 2003 nog een functie beschikbaar; namelijk Bijwerken. Nu ben ik bang dat mijn emails hier ook mee verloren gaan... Kunnen jullie mij garanderen dat ik al mijn emails nog blijf behouden na deze "Bijgewerkte installtie"??? Of is er ook nog een andere manier zoals alle emails in de groepen in 1 keer the exporteren naar een bestand of in 1 keer op te slaan in 1 folder? Want nu heb ik van de 1500 emails al 150 1 voor 1 opgeslagen(!!!!). Dit is niet te doen. Please, help asap! ben radeloos, mister snake bij voorbaat dank!
Link naar reactie
[quote:2eaf1e00c7="Gekke teckel"]Als je al de mails in 1 map zet bv ongewenste e-mail kun je deze exporteren naar elke map die je wilt . linksboven onder bestand importeren exporteren. Dan 2003 erop en de mails op dezelfde manier weer importeren. Dan moet het volgens mij lukken.[/quote:2eaf1e00c7] kijk zelf maar je kan niet al je emails exporteren onder outlook is er dan geen enkele andere manier?
Link naar reactie
Kun je ze niet opslaan op een cdr? Dan kun je vervolgens zoveel expertimentern wat je wil, zonder iets kwijt te raken. Of de mailtjes vanaf je cdr via iemand anders zijn Outlook 2000 naar jouw eigen email asdres te sturen. Staan ze meteen weer opgeslagen. Het is zo simpel, ik zal wel iets onbenulligs over het hoofd zien :roll:
Link naar reactie
[quote:9d9c17a41d="mister snake"]omdat het de administratie van een bedrijf bevat![/quote:9d9c17a41d]Oh, maar dan zijn er toch backups dus is er geen man overboord als het fout gaat 8) [quote:9d9c17a41d="mister snake"]Kunnen jullie mij garanderen dat ik al mijn emails nog blijf behouden na deze "Bijgewerkte installtie"??? [/quote:9d9c17a41d]Wie, wij :-? Nu weer even serieus: Outlook slaat emails, contacten, kalender en nog een aantal zaken op in PST files. Deze kun je kopieren naar een andere plek op de HD en/of branden op CD (de beste optie). Het zelfde geldt voor regels (RWZ files) en persoonlijk adresboek (PAB files). Daarna office2003 installeren. Als het goed is wordt alles overgenomen (ik weet niet zeker of dat de bijwerk optie is zoals je dat noemt), zoniet kun je terug naar office2000 en heb je de files op CD als backup. Let op dat, als je de files terug moet zetten vanaf CD, je het read-only attribuut even moet verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...