Ga naar inhoud

Outlook 2002: Hoe E-mail accounts importeren en exporteren?


Aanbevolen berichten

Bij Outlook Express was ik gewend eenvoudig E-mail accounts te kunnen im- en exporteren van/naar een willekeurige bestandslokatie - ook elders op het netwerk. Bij Ouloook 2002 heb ik die mogelijkheid nog niet kunnen vinden. Alleen het importeren van E-mail accounts op het eigen systeem (bijv. inlezen van Outlook Express E-mail accounts) schijnt te kunnen, maar niet het importeren van andere bestandslokaties. En exporteren schijnt helemaal niet te kunnen. Weet iemand of en zoja importeren en exporteren zoals in Outlook Express toch ook in Outlook 2002 op de één of andere manier mogelijk is? Alvast bedankt, Kees Schelling
Link naar reactie
Ik gebruik zelf een backup programma voor e-mails. Dit programma slaat dan alle accounts, adressenboek en e-mails op. Wanneer ik die PC dan zal formatteren dan installeer ik dat programma. Ik gooi die backup terug en alles werkt weer. Maar de naam van dat programmatje weet ik zo niet uit m'n kop... :oops: Ben nu op school, maar laat het horen als ik thuis ben. W.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...