Ga naar inhoud

messenger: vertraging bij audio-sessie


anoniem

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een audio-sessie heb met een andere chatter dan treedt bij mij het irritante probleem op dat ik mijzelf terug hoor, en dat wel met een seconde vertraging. Ik hoor mijzelf dus terug via de speaker en microfoon van de ander. Andersom is dit niet het geval. We hebben beide met de volumes van microfoon en speakers zitten stoeien maar het euvel blijft zich voordoen. Behalve als de speaker van de ander heel zacht wordt gezet maar dan ben ik weer niet te verstaan. Ga ik harder praten dan hoor ik mijzelf weer terug. Ik gebruik Windows XP Pro (Messenger 6.1) en de andere computer draait Windows 98. Het is overigens niet gerelateerd aan die ene computer van nu want ook in het verleden bij audio-sessies met andere computers trad het probleem op. Anderzijds ondervindt de Windows 98 computer waarmee het probleem nu optreedt geen problemen met andere computers. Het lijkt er op dat de oorzaak op mijn computer gezocht moet worden. Kent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing hiervoor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...