Ga naar inhoud

Problemen met ISO-bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Bestaat er software om niet werkende ISO-bestanden te corrigeren? Indien ik, bijvoorbeeld, een ISO-image wil branden, krijg ik de melding: "Cannot open file". Of de gebrande image bestaat uit niet werkende onderdelen, zoals: "File is not a 32-bit file', etc. Ook, zit ik met het probleem van ISO-bestanden die, bijvoorbeeld 900MB zijn, terwijl een CD zo'n 700/800 MB kan hebben. Hoe kan ik hiermee het beste mee te werk gaan? Merci
Link naar reactie
Tof, alleen:"The primary Volume descriptor (PVD) is unreadable /// Read error at address:16 /// Device reported error:05/64/01" http://www.google.nl/search?q=the+primary+volume+descriptor+%28PVD%29+is+unreadable&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr= Zijn dit soort van complicaties te verhelpen? Veel files kennen dit soort van ellende. What to do? Kind regards
Link naar reactie
mjah zoiets heb ik ook steeds vaker met me iso progjes daarom ben ik gaan mounten dus als ik het bestand gemount heb, vraagt daemon vanzelf waarmee ik hem wil openen ... Dat doe ik dan met verkenner, zodat ik gewoon bij de bestanden kan ... Die bestanden kun je dan in een andere map kopieren en de inhoud van die map op cd branden
Link naar reactie
mjah zoiets heb ik ook steeds vaker met me iso progjes daarom ben ik gaan mounten dus als ik het bestand gemount heb, vraagt daemon vanzelf waarmee ik hem wil openen ... Dat doe ik dan met verkenner, zodat ik gewoon bij de bestanden kan ... Die bestanden kun je dan in een andere map kopieren en de inhoud van die map op cd branden als je bv een iso van een videocd hebt, kun je die ook na het mounten rechtstreeks openen met power dvd oid
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...