anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Ik heb Winamp v2.91 Als ik op de PC een cd's luister waar de nummers in elkaar doorlopen dan hoor je een pauze tussen de tracks. Nu mijn vraag ken je met winamp de pauzes tussen de tracks uitschakelen? Bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Nee, op de CD is een vaste pause van c.a. 2 seconden tussen de tracks vastgesteld. De enige oplossing is de CD track voor track te rippen en bij het branden de pause tussen de nummers op 0 sec te zetten. Greetz bye mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2003 [quote:0314becdaf="mike leroi"]Nee, op de CD is een vaste pause van c.a. 2 seconden tussen de tracks vastgesteld. De enige oplossing is de CD track voor track te rippen en bij het branden de pause tussen de nummers op 0 sec te zetten. Greetz bye mike[/quote:0314becdaf] tussen de nummers zit al een pause van 0 seconden, maar WinAmp maakt daar een pause van een seconde van geloof ik. Is volgens mij niks aan te doen. (of misschien met de crossfading plugin, kijk ff op classic.winamp.com) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen