Ga naar inhoud

Hoezen printen voor VHS banden

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ja... ze zijn er nog, mensen met antieke VHS banden! Ik ben er eentje van, en ik wil graag een beetje orde in de chaos scheppen door mijn oude VHS banden van een nieuw hoesje te voorzien. Vroeger had ik een heerlijk dos-progje waarmee ik hoesjes kon maken voor cassettebandjes (ook al antiek), maar ik kan niets vergelijkbaars vinden voor VHS banden :-( Er zijn wel programma's die hoezen kunnen maken, maar die kunnen alleen een afbeelding vergroten/verkleinen tot ze op de hoes passen, en ik wil zelf graag tekst invoeren. Is er iemand die zo'n programma kent en me de link of naam kan geven? Wat ook perfekt zou zijn is een sjabloon of template voor Word, waarmee je een hoes (al dan niet met vouwlijnen) op het juiste formaat kunt printen! Wie helpt?!
Link naar reactie
meten is weten zou ik zeggen pak van een andere band (zelfde grote als die je wilt hebben) het inleg vel pak de meet lat en meet de hoogte en breedte uit maak in m$ word een etiket aan met die grote en verdeel de binnen kant met tabellen of kolommen in drieen met tekst vlakken kan je het waarschijnlijk wel verder redden. vooral de rug kolom zal de tekst 90 of 270 graden gedraaid moeten worden. je kan ook de marges zover verkleinen dat de te beschrijven grote niet meer is dan de ruimte van het inleg vel ik heb het zo ook gedaan voor een cd hoesje boven en onder de cd (hiervoor moet ik wel weer zoeken op een andere machine)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...