Ga naar inhoud

Multisessie branden, en opslaan van tracks met Nero

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nu voor het eerst een beetje aan het stoeien met Nero, en had een paar vraagjes. Als ik een cd aan het maken ben van allemaal verschillende cd's dan doen ik de cd van de artiest erin en laat hem inlezen door Nero, als ik dan enkele cd's heb gehad, en ik sla mijn project op, en open hem bijvoorbeeld de volgende dag, en voeg dan nog enkele nummers van cd's toe, klopt het dat ik dan ook weer de cd's van de artiesten van de vorige dag erin moet doen? of ken die ook anders? Heeft er iemand een beschrijving voor het maken van een multisession in Nero? En ken ik hiervoor alleen een cd-R gebruiken? of moet ik een RW hebben? Alvast bedankt Jeroen
Link naar reactie
Je kunt je sessies ook naar een image branden. Daarmee los je het probleem op dat je telkens weer alle CD's in je systeem moet doen. Nero kan zowel naar CD-R als naar CD-RW multisessies branden. Kies hiervoor Bewerken -> Eigenschappen Op het Tab-blad Multi-sessie kan je aangeven of je een multi-sessie CD wilt maken. Alleen als je CD te vol is, geeft Nero aan dat Multi-sessie onmogelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...