anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 Ik heb nu een simpel proggie om mijn dataverbruik via internet in de gaten te houden. (DUmeter) Weet iemand nog een wat uitgebreider programma ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 Neem een goede provider en je hoeft je dataverkeer helemaal niet in de gaten te houden. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 [quote:340487e61c="Gizmo©"]Neem een goede provider en je hoeft je dataverkeer helemaal niet in de gaten te houden. :wink:[/quote:340487e61c] :roll: Dat snapt ie natuurlijk ook wel, alleen niet iedereen wil zoveel geld besteden aan een internet verbinding... (Het is maar wat je ervoor over hebt)... Ontopic: Ik vind DUMeter behoorlijk uitgebreid... Wat voor functie(s) zou je er dan nog bij willen hebben?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2003 Kijk een naar [url=http://www.soft4ever.com/StatnPerf/En/]STAT 'n' PERF [/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 hmm, ik heb DUmeter er nu op staan, maar wat het probleem is, dat bij het tellen van het datalimiet ook het verkeer via het netwerk wordt gemeten omdat de internetverbinding nou eenmaal via het netwerk gaat. Maar als ik dus via het netwerk bestanden verstuur wordt dat dus meegeteld en klopt het dus eigenlijk niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2003 [quote:347a89cbeb="MisterX"]hmm, ik heb DUmeter er nu op staan, maar wat het probleem is, dat bij het tellen van het datalimiet ook het verkeer via het netwerk wordt gemeten omdat de internetverbinding nou eenmaal via het netwerk gaat. Maar als ik dus via het netwerk bestanden verstuur wordt dat dus meegeteld en klopt het dus eigenlijk niet.[/quote:347a89cbeb] Je kan wel instellen welk network-interface hij moet 'monitoren', maarja als het allemaal via een en dezelfde lijn gaat, is het inderdaad minder geschikt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen