anoniem Geplaatst: 12 oktober 2003 Delen Geplaatst: 12 oktober 2003 Ik heb een database met 130 adressen; soms moeten er daar een stuk of 10 van afgedrukt worden op een vel met adresstickers; voor de kenners: ik gebruik Avery J8160, dat zijn vellen met 3x7 stickers op een pagina. Stel dat ik de laatse keer gebleven was bij sticker 7, of 8. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat Access de volgende opdracht begint bij sticker 8, of 9? Nu begint hij elke keer linksbovenaan bij sticker 1. Ik weet nog dat je dat bij Davi-adres kon instellen, maar hier??? Iemand die hier al eens mee te maken heeft gehad? (Ik werk met accessXP) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2003 ik ben er niet zo erg goed in, maar als het maar om een klein aantal etiketten gaat zou je heel misschien kunnen kopiëren en plakken. Het zal wel sneller kunnen met een goed programma.Ooit had ik ook davilex adressenbestand, maar feilloss werkte het niet. En afdrukken soms buiten het kader en dat soort vervelende dingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2003 heb hier geen ervaring mee sinds wp5.1, waarin ik een macro had waarin je kon opgeven hoeveel velden (=al gebruikte etiketten) leeg moesten blijven. wellicht kun je de quiry voorzien van een aantal lege records bovenin, waardoor je bereikt dat het eerste gevulde record op het eerst beschikbare etiket wordt gedrukt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen