Ga naar inhoud

Letter typen

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:085242849a="turk2003"]Ik wil hem hebben als ik een w8woord maak en als ik het vergeet dat ik heb van daar week kan halen. [/quote:085242849a]Is een notaboekje of papiertje dan ook niet goed? Of maak in tekstverwerker één bestand waar je al je wachtwoorden in zet, zet op dat bestand een wachtwoord en dan moet je er maar één onthouden.
Link naar reactie
[quote:6e29b3a3cf="Passer"][quote:6e29b3a3cf="turk2003"]Ik wil hem hebben als ik een w8woord maak en als ik het vergeet dat ik heb van daar week kan halen. [/quote:6e29b3a3cf]Is een notaboekje of papiertje dan ook niet goed? Of maak in tekstverwerker één bestand waar je al je wachtwoorden in zet, zet op dat bestand een wachtwoord en dan moet je er maar één onthouden.[/quote:6e29b3a3cf] op papier schrijven doen we zeker niet. het moet geheim zijn.
Link naar reactie
[quote:c19348150e="turk2003"]ik zoek een software dat je kunt zien welke toetsen er op je toetsenbord zijn getikd. (Alleen van vandaag) Ik wil hem hebben als ik een w8woord maak en als ik het vergeet dat ik heb van daar week kan halen. [/quote:c19348150e] Het lijkt me dat dit nog gevaarlijker is dan een losslingerend kladblaadje. De programmaatjes bestaan wel, maar ik zou zo niet weten waar je die kan bemachtigen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...