anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 :roll: is het mogelijk om van de 3 Restore cd's 1 opstartbare DVD te maken? Ik heb een PackardBell Easynote 3255 en wil eigenlijk die 2 GB die, op de HDD (in een onzichtbare partitie), is gebruikt voor System Restore zelf gebruiken maar zoals gezegd niet op 3 cd's maar 1 dvd. Alvasy bedankt. Nick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Misschien niet echt een antwoord op je vraag, maar mijn ervaring met Packard Bell restore cd's is dat het lang duurt om je pc te restoren en dat ie er ook veel troep bij installeert. Makkelijker is om gewoon een keer je systeem te restoren, en dan met een programma als Drive Image of Norton Ghost een image van je gehele hardeschijf te maken en die dan op cd/dvd (afhankelijk van de grootte) te branden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 :roll: bedankt Capone! is wel een hele goede suggestie maar ik wil toch wel weten of het mogelijk is om 1 DVD te maken. ....dus, nog iemand met een ander voorstel of idee? Nick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 in principe kun je gewoon die image op die partitie op dvd branden maar of je dan met die dvd zou kunnen booten? geen id... En al zou je een bootable dvd ervan bakken, weet ik niet of je die dan ook nog als zodanig zou kunnen gebruiken .. wat je wel kan doen is gewoon die image op die partitie op dvd branden en als je hem dan onverhoopts eens nodig hebt, even snel een kleine partitie aanmaken en daar dan die image oppletteren ... Kun je weer fijn verder met de spyware en bemoeizucht van dell :-? Ik zou capone's raad opvolgen en gewoon een image maken van een verse windows met alle updates en evt een programma waarvan je weet dat je die er toch altijd weer op gaat zetten ( bv je firewall en av) en die dan ook gelijk volledig updaten en instellen ... kost je ff 3 uurtjes, maar elke nieuwe install kost je daarna nog maar een kwartiertje ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 't ziet ernaar uit dat Capone's idee het enige goede is voor mijn laptop.... en oh... FoXiERotjEknoR 't een PackardBell (NEC) en geen Dell, maar evengoed bedankt voor de tip. ;-) Nick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 [quote:cb50093294="FoXiERotjEknoR"]Kun je weer fijn verder met de spyware en bemoeizucht van dell :-?[/quote:cb50093294] Eehm, pardon?? spyware bij dell??? vertel!! (Ik heb namelijk een Dell...) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 heb jij goback op je pc zitten? das imo de grootste boosdoener /me kent meerdere mensen die op standaard pc's van dell, software hebben staan die ervoor zorgt dat dell kan zien waar en hoe ze surfen.. bv de update progjes, die alleen de essentiele updates van IE doen ... zelf heb ik bv wel eens gehad met oem software die ik bij een dell kreeg, niet wilde werken op andere pc's, omdat het geen dell pc's waren ... ga je je toch afvragen hoe een progje van een ander bedrijf kan zien dat je geen dell gebruikt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 [quote:50ed176a4a="FoXiERotjEknoR"]heb jij goback op je pc zitten? das imo de grootste boosdoener[/quote:50ed176a4a] nee :D [quote:50ed176a4a="FoXiERotjEknoR"]/me kent meerdere mensen die op standaard pc's van dell, software hebben staan die ervoor zorgt dat dell kan zien waar en hoe ze surfen.. bv de update progjes, die alleen de essentiele updates van IE doen ...[/quote:50ed176a4a] Alleen die update progjes?? Want ik doe gelukkig niet aan automatische updates (ik kies zelf wel wanneer ik toe ben aan een update :wink: ) [quote:50ed176a4a="FoXiERotjEknoR"]zelf heb ik bv wel eens gehad met oem software die ik bij een dell kreeg, niet wilde werken op andere pc's, omdat het geen dell pc's waren ... ga je je toch afvragen hoe een progje van een ander bedrijf kan zien dat je geen dell gebruikt[/quote:50ed176a4a] Ja, das ook weer zo... Maar met zonealarm zie ik welke programma's contact met het internet zoeken en ik kies alleen degenen die ik nodig vind (of is dat ook weer niet waterdicht :-? )... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 nou ik hoop dat dat waterdicht is, anders heb ik ook mooi een probleem alleen valt soms best moeiljik te beoordelen hoe rechtmatig de internetgang van een deel van een progje is, maar jah Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 [quote:e66c9b01eb="FoXiERotjEknoR"]alleen valt soms best moeiljik te beoordelen hoe rechtmatig de internetgang van een deel van een progje is, maar jah[/quote:e66c9b01eb] Ja idd... Vooral al die windows-services... We moeten maar gewoon met z'n allen vertrouwen op microsoft dat ze het beste met ons voor hebben... :wink: :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen