anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Sinds kort heb ik een Freecom DVD brander. Hoe kan ik DVD+RW formatteren . Vroeger formatteerde ik CD-RW met InCD maar die ziet alleen maar mijn CD-brander en niet de toegevoegde DVD-brander. Terwijl Nero wel mijn DVD bander ziet. Hoe kan ik dit oplossen?? Is er ook een andere manier om DVD+RW te formatteren??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 In het menu recorder - herschrijfbare schijf wissen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Overigens is het bij een dvd+rw aan te bevelen deze niet te formateren maar gewoon te overschrijven. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Als ik hem niet formatteer. Moet ik dan met nero bestanden overbrengen (branden) om deze DVD+RW als backup schijf te gebruiken. Kan ik dan nog wel losse mappen vab de DVD+RW verwijderen en nieuwe erbij plaatsen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 [quote:d5a2ec63d1="Krekel"]Overigens is het bij een dvd+rw aan te bevelen deze niet te formateren maar gewoon te overschrijven. Peter[/quote:d5a2ec63d1] Kun je dit even toelichten Peter? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Ik werk nu met nero, maar dvd-lab meld hetzelfde Maak een dvd compilatie klaar en druk op branden doe nu een dvd+rw in de brander waar data op staat Nero zal opmerken dat de schijf niet leeg is, laat de schijf zitten Volgend venster meld : De huidige schijf zal overschreven worden alle oude data gaan verloren. Dvd-lab meld dat het niet nodig is, alleen 1 x formateren in je eigen drive is het beste. Daarna wordt hij ieder keer overschreven. Overigens heb ik in Nero de functie volledig wissen nog nooit gebruikt. De meeste schijven zijn ook goed geformateerd alleen bij problemen gebruiken. Erase mag dus wel, maar is niet nodig. Peter Dvd-lab leuk en eenvoudig te leren programma proberen [url=http://www.mediachance.com/dvdlab/]hier[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Ik werk nu met nero, maar dvd-lab meld hetzelfde Maak een dvd compilatie klaar en druk op branden doe nu een dvd+rw in de brander waar data op staat Nero zal opmerken dat de schijf niet leeg is, laat de schijf zitten Volgend venster meld : De huidige schijf zal overschreven worden alle oude data gaan verloren. Dvd-lab meld dat het niet nodig is, alleen 1 x formateren in je eigen drive is het beste. Daarna wordt hij ieder keer overschreven. Overigens heb ik in Nero de functie volledig wissen nog nooit gebruikt. De meeste schijven zijn ook goed geformateerd alleen bij problemen gebruiken. Erase mag dus wel, maar is niet nodig. Peter Dvd-lab leuk en eenvoudig te leren programma proberen [url=hier]http://www.mediachance.com/dvdlab/[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Dank voor jullie reacties .Ik ben weer een stuk wijzer geworden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen