Ga naar inhoud

Formatteren DVD+RW

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werk nu met nero, maar dvd-lab meld hetzelfde Maak een dvd compilatie klaar en druk op branden doe nu een dvd+rw in de brander waar data op staat Nero zal opmerken dat de schijf niet leeg is, laat de schijf zitten Volgend venster meld : De huidige schijf zal overschreven worden alle oude data gaan verloren. Dvd-lab meld dat het niet nodig is, alleen 1 x formateren in je eigen drive is het beste. Daarna wordt hij ieder keer overschreven. Overigens heb ik in Nero de functie volledig wissen nog nooit gebruikt. De meeste schijven zijn ook goed geformateerd alleen bij problemen gebruiken. Erase mag dus wel, maar is niet nodig. Peter Dvd-lab leuk en eenvoudig te leren programma proberen [url=http://www.mediachance.com/dvdlab/]hier[/url]
Link naar reactie
Ik werk nu met nero, maar dvd-lab meld hetzelfde Maak een dvd compilatie klaar en druk op branden doe nu een dvd+rw in de brander waar data op staat Nero zal opmerken dat de schijf niet leeg is, laat de schijf zitten Volgend venster meld : De huidige schijf zal overschreven worden alle oude data gaan verloren. Dvd-lab meld dat het niet nodig is, alleen 1 x formateren in je eigen drive is het beste. Daarna wordt hij ieder keer overschreven. Overigens heb ik in Nero de functie volledig wissen nog nooit gebruikt. De meeste schijven zijn ook goed geformateerd alleen bij problemen gebruiken. Erase mag dus wel, maar is niet nodig. Peter Dvd-lab leuk en eenvoudig te leren programma proberen [url=hier]http://www.mediachance.com/dvdlab/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...