Ga naar inhoud

excel openen


anoniem

Aanbevolen berichten

ja, ik dacht al dat 't een beetje verwarrend zou zijn. Het is nog vroeg :lol: Ik ga 't nog een keer proberen: Ik zelf gebruik Office XP, daarbij wordt er nieuwe Excel geopend als ik Excel al heb draaien. Een collega van mij gebruikt Office 2000, daarbij gebeurd het zelfde, dus er wordt een nieuwe Excel geopend naast de al eerder gestart Excel. Nu gebruikt een andere collega ook Office 2000. Maar als hij een nieuwe excel file opent wordt die in de al gestart excel geopend. Dit wil hij dus niet.. en ik ben dus op zoek naar de optie om dit aan te passen. Ik hoop dat het nu wel duidelijk is, anders probeer ik 't nog wel 'n keer 8) [/list]
Link naar reactie
ik zie het probleem niet zo: er verschijnt in beide gevallen op de taakbalk een knop voor elk geopend werkblad. met die knop switch je tussen beide, en ik zie (vooreerst) geen materieel verschil. ik ben benieuwd wat het extra cq voordeel zou zijn dat je zou kunnen verwachten als het programma zich twee keer zou openen.
Link naar reactie
[quote:1884ee5b7a="jaccoswinkels"]windows 2000[/quote:1884ee5b7a] Kijk eens in C:\Documents and Settings. Daar vind je voor elke gebruiker een map, en in die map een map 'Sjablonen' (het kàn zijn dat je daarvoor in de opties van de verkenner even moet aanvinken dat ook verborgen bestanden moeten worden getoond). Alles wat er in die map 'Sjablonen' staat zou eigenlijk weggegooid moeten worden voordat de gebruiker iets van Office gaat gebruiken - het zijn default sjablonen voor Office, maar helaas niet altijd goede... Je kunt in die map alle excel-sjablonen even een andere extensie geven (verwijderen mag ook, maar het is zo definitief) en excel opnieuw opstarten. Lost dat het probleem op?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...