anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Delen Geplaatst: 29 september 2003 Hey, hoest nou?? K heb een vraagie voor jullie: k heb een jaar of 2 geleden een Hercules Prophet 4000 XT 64MB met TV-out gekocht! Werkt allemaal geweldig en zo, alleen ik vind het zoon gekloot om de heletijd met windows Beeldeigenschappen de TV-out aan en uit te zetten, en de resolutie moet ook de heletijd gewijzigd worden. Ik zoek dus eigenlijk een programma dat dit kan regelen, maar voornamelijk dat regelt dat niet alles wat op me beeldscherm te zien is ook op de tv te zien is. B.v. dat k op me TV alleen een DVD kan kijken, en op me pc ondertussen gewoon kan surfen of zo, zonder dat je er last van hebt op t beeldscherm van de TV. Dat er bv alleen op je pc een klein schermpie van de dvd is te zien in een hoek van je computer beeldscherm. Ik hoop dat er zoon soort programma is, want ik denk dat ik toch niet de enige ben met dit probleem. De chip op me videokaart is van Kyro, dus de TV tool die ik had gedownload werkte niet!! Please React!!! Robert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 Ik heb niet al te veel verstand van het tv-out gebeuren, maar volgens mij heb je een grafische kaart nodig die twee monitoren tegelijk kan aansturen (in jouw geval de tv en de monitor). De meeste kaarten kunnen dat niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen