anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Delen Geplaatst: 23 september 2003 Ik ben op zoek naar backup software voor op mijn server te zetten zodat ik op bepaalde tijden snel backups kan trekken van mijn clienten. het geheel moet draaien op win2k server sp4. En het liefst als service. Ik heb dus al verschillende programma's gevonden die wel goed werkte maar niet als service draaide. Nu ben ik ook eens aan de slag gegaan met veritas backup maar dat programma is zo overkill voor mij....maar die heeft net wel weer service mogelijkheden Wat gebruiken jullie of wat kunnen jullie me aanraden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 ga eens bij een winkel langs waar die software te koop is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 [quote:75e10b18cf="plextor"]ga eens bij een winkel langs waar die software te koop is[/quote:75e10b18cf] ahum wat wil je hiermee zeggen? dat ik veritas illegaal heb? Dat zijn wel erg snelle conclusies hoor. Ik heb nooit gezegd dat ik dat programma heb gekocht, ik heb ook nog bekende/vrienden die in het systeembeheer wereldje zitten en kijk heus wel eens mee over hun schouder als zei ergens mee bezig zijn. Een normaal antwoord waar ik iets aan heb zou dus wel handig zijn..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Veritas is inderdaad de beste oplossing. Wel een beetje gekomplikeerd, maar na wat trek en duwwerk heb je een perfekt werkend backup programma. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 2 stappenplan: 1. Zoek een (freeware) backup programma die volstaat (NoHandsBackup) 2. Zoek een programma die executable files als service omzetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen