anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Delen Geplaatst: 22 september 2003 Wie kan mij vertellen hoe je een opstartdiskette moet maken met Norton Ghost om automatisch een image terug te zetten van een schijf. Zeg maar; welke parameters moet ik meegeven aan Ghost door er de diskette in te doen en dan de PC booten van diskette en dan automatisch een image terugzet bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Ben je in het bezit van het programma Ghost? wanderer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 heb dit in bezit ja. versie 6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Maak met de Ghost Boot Wizard een "CD-ROM Boot Disk" en geef de volgende parameter mee: -clone,MODE=pload,SRC=E:22-09-03.gho:1,DST=1:1 MODE=pload staat voor partition load SRC=E:22-09-03.gho:1 SRC=source E: =partitie of drive waar de image staat 22-09-03.gho=bestandsnaam :1 =partitie waar de image van gemaakt is (in dit geval mijn C-partitie). DST=1:1 =Schijf en partitie waar de image naartoe geschreven wordt. Als je geen Ghost Boot Wizrad hebt hoor ik het wel. Onderstaande site zul je ook wel interessant vinden,daar kun je bestanden downloaden om een bootable CD te maken om een image van CDR-RW terug te zetten. http://www.ping.be/satcp/ghostresq01.htm wanderer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Bedankt! het werkt.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 Graag gedaan :wink: wanderer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Je hoeft niet steeds je naam eronder te zetten hoor. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Dat weet ik Ger_T,maar als ik iets van mijzelf wil terug zoeken,zoek ik simpel op "wanderer" en heb ik alles te pakken :wink: ps.dit hoef ik dus niet terug te vinden :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 ehhhm ik wil niet heel bijdehand doen maar je kunt ook zoeken op auteur... :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2003 Je mag net zo bijdehand doen als je wilt Eddey,en zeker als ik er wat van opsteek :D Bedankt wan.. ehhh nu nog ff afleren dus :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen