anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Delen Geplaatst: 22 september 2003 Als je in een Office XP een bestand wil openen krijg je in het linker frame een aantal mogelijkheden: my documents, desktop, favorites, network. Ik wil daar mijn bestand folder aantoevoegen. Kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Ja dat kan. Open een map (d.m.v. openen). Selecteer de gewenste map. Klik rechtsboven op Extra. Kies voor "Toevoegen aan mijn locaties". De limiet is 256 items. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Dit forum gaat over andere besturingssystemen dan Linux en Windows. Jouw topic zou dan ook zo snel mogelijk verbannen moeten worden van dit forum :roll: ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Sorry, Ik meende de button "anders" te hebben geselecteerd ipv OS anders. Ik zal er de volgende keer beter op letten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 [quote:c5146a45da="Ben Jonson"]Ja dat kan. Open een map (d.m.v. openen). Selecteer de gewenste map. Klik rechtsboven op Extra. Kies voor "Toevoegen aan mijn locaties". De limiet is 256 items.[/quote:c5146a45da] Iets preciezer: niet de extra van Windows, maar die van Office! In de engelse versie is het overigens Tools. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 move to.. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen