anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Delen Geplaatst: 22 september 2003 vanochtend open ik Outlook Express 5 en ik zie dat alle mail weg is: verzonden items, ontvangen items, concepten, ALLES. Hoe kan dit? vrijdagmiddag was alles er nog. Ik heb gekeken naar view/alle berichten weergeven en dat staat goed. Iemand een idee dit weer recht te breien? Rob van der Vegt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Kijk eerst ff of er nog iets in de OE-map staat.In Win98 vindt je die in C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Outlook Express ,anders op Outlook Express zoeken,de OE-map in Program Files moet je niet hebben! Hopelijk zit de mail er nog in. Voor je iets onderneemt,kopieer die map dan eerst,liefst naar een andere partitie als je die hebt. Open dan Outlook Express > Bestand > Importeren > Berichten en selecteer OE5 (als die er niet staat,(dit is een bug dacht ik),neem je OE4) en blader naar de map die je gekopïeerd hebt en probeer of je alles kunt terugzetten. Het kan zijn dat je tussendoor ook nog "Hoofdidentiteit" moet selecteren! Misschien dat er een andere manier is ,maar die ken ik niet. Mocht ea niet lukken terwijl er nog wel dbx-files in de OE-map staan, probeer het dan met "Dbxtract" die maakt de dbx-files als .eml-files zichtbaar. De berichten staan dan weliswaar niet in OE, maar je kunt ze dan wel lezen. http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx Als je MSVBVM.dll nodig hebt om Dbxtract te gebruiken kun je dat daar ook vinden. Greetz wanderer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 ik heb gezocht op .DBX en deze gekopieert naar een andere map. Daarna alles geimpoteerd als archief en voor zover ik weet is alles terug. Blijft wel een vremd verhaal. Bedankt voor je reaktie! Rob Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 Welkom 8) wanderer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen