anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Delen Geplaatst: 20 september 2003 hallo ik heb twee harde schijven. op harde schijf 1 zit windows en spelletjes. op harde schijf 2 zit belangerijke setup bestanden en documenten. ik wil harde schijf 2 beveiligen met password zodat alleen ik erin kan. met welke software kan ik hem beveiligen. Mvg Mehmet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 Je gebruikt Windows XP. Stel de rechten in dat alleen jij deze harddisk kan benaderen. Heb je geen extra progje voor nodig. Wil je toch een extra programma gebruiken: [url=http://www.softwareworld.org/utilities/security_encryption/hide_folder_3_for_windows_nt2000xp.asp]Hide XP Folder[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 [quote="M@rc"]Je gebruikt Windows XP. Stel de rechten in dat alleen jij deze harddisk kan benaderen. Heb je geen extra progje voor nodig. [quote] Hoe dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 In verkenner: Extra - Extra - Mapoties - tabblad Weergave - vinkje weghalen bij: 'Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen'. Wanneer je nu rechtsklikt op een bestand, map, of partitie zie je dat er een nieuw tabje bijgekomen is: Beveiliging. Hier kan je instellen welke gebruikers toegang hebben tot het bestand, de map of de partitie, en ook wat ze daar mogen/kunnen doen. (lezen, schrijven,....) Wel goed uitkijken wat je doet. Zie dat je jezelf de rechten tot die schijf niet ontneemt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 en je moet wel met NTFS draaien en niet met Fat 32 (dacht ik?) anders werkt het niet. Groet :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen