anoniem Geplaatst: 19 september 2003 Delen Geplaatst: 19 september 2003 Ik ben mijn hardeschijf aan het opruimen. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb meerdere keren veilgheidskopieen gemaakt als ik de hardeschijf ging wissen. Nu heb ik dus over de hele hardeschijf in meerdere partities, dubbele bestanden. Welke tool kan ik gebruiken, om deze allemaal op te sporen? Want nu heb ik 3 x winzip gedownload en allemaal op een ander plekje. Om nu weer ruimte te kunnen creeeren, wil ik er dan 2 van wissen. En zo heb ik nog veel meer van dat soort bestanden. Het gaat mij dus niet om de dll bestanden. Met de zoekfunctie en google kwam ik niet verder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 even iets hoger Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 zoek een wat oudere (freeware) versie van Advanced Disk Catalog, bijv. 1.31. Archiveer je HD en klik dan bij gereedschap op dubbele... Succes ermee :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Dank je precies wat ik zocht Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen