Ga naar inhoud

Briefpapier maken voor Email

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Hoe kan ik een biefpapier maken in bijvoorbeeld WORD en deze dan gebruiken als email briefpapier? Ik kan wel n briefpapier maken maar als ik deze dan inlees in outlook en mn emailbericht ga typen dan gaat dit gewoon door de logo's etc van mn briefpapier heen. Het briefpapier wil ik dus "bevriezen" zodat er nix mee kan gebeuren. Kan dit?en hoe doe ik dit?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
brief papier zijn html bestanden. als je die wilt maken, moet je dus een html editor hebben. word kan dat ja maar ook bijvoorbeeld frontpage. fabriceer een leuke webpagina dus eigelijk en sla hem ergens op. wannneer je in OE een niew bericht maakt, klik dan op het pijltje naast de knoop nieuw, en selecteer kies briefpapier of zoiets, ga op zoek naar waar je de html pagina hebt opgeslagen en klaar is bassie. als voorbeeld heb ik [url=http://home.zonnet.nl/downloads/images/ultiem%20logo%20briefpapier.htm]mijn briefpapier[/url] ff geupload een plaatje doet het niet omdat ie die op de een of andere manier lokaal opslaat. de rest is vanaf het web gedownload, elke keer als de email wordt ontvangen/geopened. zo is de pagina zelf maar iets van 1,5 kb of zo, maar als ie binnen is 356 kb. je kan natuurlijk ook elk briefpapier wat je hebt gemaakt als standaard instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...