anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Delen Geplaatst: 15 september 2003 Ik gebruik NERO voor het branden van CD's. Nu wil ik een verzamelcd opnemen met trackinfo op de gekopieerde CD. Ik heb hiervoor de handleiding doorgenomen maar kan niets vinden. Als ik de gekopieerde CD afspeel met Windows Media Player, dan worden de nummers afgespeeld, maar verschijnt in het infoscherm alleen track 01, track 02 etc. Is hier soms ook een oplossing voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 Selecteer de optie: 'Write CD Text on CD' (staat bij tweede tabblad van links, bij het brandmenu) Nero gaat dan uit van de ID3 tags. Die moeten dan natuurlijk wel goed zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Dit heb ik geprobeerd, maar ik krijg toch niet de trackinfo op mijn gekopieerde cd. Kan dit komen doordat de ID3 tags niet goed zijn. Hoe krijg ik die dan goed?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 [quote:49441cff17="u_special"]Dit heb ik geprobeerd, maar ik krijg toch niet de trackinfo op mijn gekopieerde cd. Kan dit komen doordat de ID3 tags niet goed zijn. Hoe krijg ik die dan goed??[/quote:49441cff17]Wat dacht je van google? download.com. FF zoeken dus: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=ID3+editor&tg=dl-2001&search=+Go%21+ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Volgens mij laat Windows Media Player geen CD-Text zien (mijn versie (8.0) tenminste)... In de CD-speler (die CD-Text ondersteunt), laat ie het wel zien... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Capone zou best gelijk kunnen hebben. Speel hem af in een cd-speler die cd-text ondersteund. Dan weten we zeker wat er aan de hand is en dan komen we er wel uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 Ik begrijp er niets van. Ik heb weer een paar keer geprobeerd om de trackinfo op de cd te krijgen, maar het lukt mij echt niet. Ik ben er van overtuigd dat mijn DVD-speler en CD-Rewriter CD-text kunnen lezen. Maar hoe kan ik dat dan eventueel checken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 [quote:21ead04be3="u_special"]Ik begrijp er niets van. Ik heb weer een paar keer geprobeerd om de trackinfo op de cd te krijgen, maar het lukt mij echt niet. Ik ben er van overtuigd dat mijn DVD-speler en CD-Rewriter CD-text kunnen lezen. Maar hoe kan ik dat dan eventueel checken.[/quote:21ead04be3] Maar met welk programma speel je hem dan af op de pc?? Windows Media Player ondersteunt geen CD-Text... Het zou dus best kunnen dat je speler het ondersteunt, alleen heb je dan een programma nodig die cd-text kan lezen... Ik zou niet weten welk afspeelprogramma dat ondersteunt... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen