anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Delen Geplaatst: 15 september 2003 wat zijn de voordelen van mozilla tegen over internet exploder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 ik gebruik de lichtere versie.. dat is mozilla firebird. het loopt niet zo vaak vast.. je ken surfen doormiddel van tabs... (ctrl+tab in zelfde browser venster, dus niet tachtig browser schermpjes op je taakbalk) Standaard zoekmachine in je bovenbalk. (google) Persoonlijk vind ik het gwoon erg makkelijk werken.. Jammer is dat IE nooit de functie heeft dat het links uit andere browsers haalt.. (dit doet mozilla dus wel, je hebt gewoon de links uit IE tot je beschikking) oja het is ook nog open-source.. (netscape code..) geef het gwoon eens een kans.. Ik vind het stukke beter :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 [quote:303ef481b9="oeroe"]ik gebruik de lichtere versie.. dat is mozilla firebird. het loopt niet zo vaak vast.. je ken surfen doormiddel van tabs... (ctrl+tab in zelfde browser venster, dus niet tachtig browser schermpjes op je taakbalk) Standaard zoekmachine in je bovenbalk. (google) Persoonlijk vind ik het gwoon erg makkelijk werken.. Jammer is dat IE nooit de functie heeft dat het links uit andere browsers haalt.. (dit doet mozilla dus wel, je hebt gewoon de links uit IE tot je beschikking) oja het is ook nog open-source.. (netscape code..) ik ga het toch proberen ik ben nieuwsgierig :lol: Vr Gr Taco geef het gwoon eens een kans.. Ik vind het stukke beter :D[/quote:303ef481b9] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2003 Ik gebruik mozilla 1.4. Het werkt veel sneller, tabbed browsing, geavanceerd pop-up killer, e-mail client, newsreader, irc-client en wysiwyg-editor in een. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen