Ga naar inhoud

Nero Burning ROM op een andere speed

anoniem

Aanbevolen berichten

misschien is dit geen antwoord op je vraag, maar is het nodig om op 1x te branden. Met 2x kan je ook branden zonder buffer-underruns. Wanneer dit wel het geval is kan je het cache van de brander wat groter zetten. In Nero doe je dit via Bestand - Voorkeuren en dan naar tabblad Cache als ik me niet vergis. Wanneer je die hoger zet is de kans op buffer-underruns veel kleiner. Hopelijk kan je er wat mee. :roll: Succes
Link naar reactie
[quote:1796152635="skywalker"]misschien is dit geen antwoord op je vraag, maar is het nodig om op 1x te branden. Met 2x kan je ook branden zonder buffer-underruns. Wanneer dit wel het geval is kan je het cache van de brander wat groter zetten. In Nero doe je dit via Bestand - Voorkeuren en dan naar tabblad Cache als ik me niet vergis. Wanneer je die hoger zet is de kans op buffer-underruns veel kleiner. Hopelijk kan je er wat mee. :roll: Succes[/quote:1796152635] Ik heb deze versie zo'n 2 jaar geleden geïnstalleerd. Kan het probleem ook komen omdat ik een DVD speler heb en een Packerd Bell computer heb en ik dus niet in het BIOS kan komen enzo (net zo'n k*tmerk als Compaq) De cd brander zat er al vanaf het begin in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...