anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Delen Geplaatst: 14 september 2003 Na het doorgeven van m'n pincode duurt het bijna 3 minuten voordat ik ingelogd ben bij Fortis Online Banking; daarna is de performance ok. Heeft iemand een suggestie, wat de oorzaak / de oplossing kan zijn? (een andere bank is voor mij nog geen optie) OS: Windows XP; internet via ADSL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2003 https://www.fortisbank.nl/fbnl/do/complaintProcedureStep1.do Suc6! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 goed advies! maar daarmee werkt m'n programma nog niet vlotter de helpdesk van fortis was al 'uitgeput'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 [quote:4969605bbc="gosse"]de helpdesk van fortis was al 'uitgeput'.[/quote:4969605bbc]En dat kunnen wij ruiken!? Moet je dat er maar meteen bijzetten... Dan had ik ook niet hoeven zoeken! Maar goed, zo'n Fortis-systeem werkt met een card-reader toch? Misschien zit daar het probleem wel in? Chip op de kaart een beetje vies ofzow...? Suc6! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 Firewall al eens uitgezet? (die van windows XP wil een enkele keer wel eens problemen geven) BTW; wet een jerkballs daar, ze ondersteunen alleen MSIE > 5.0, die ***-s zijn gewoon te lui om hun site w3c-compliant te maken zekers :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2003 Volgens mij heeft dit niets met een firewall of zo te maken. Ik denk dat het probleem heel simpel is; Fortis heeft een tekort aan capaciteit. Ik heb het al een jaar of zo, en in het begin was het snel. Vevolgens duurde het aanloggen steeds langer, maar raad eens wat: half januari was het ineens weer in een paar seconden gebeurt (nieuw budget, extra servers?) Nu wordt het weer traag, ook bij mij. En je mag maar een bepaalde tijd online zijn, daarna wordt je van de server afgegooid!!!!!!!! Probeer het maar. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 Of je hebt teveel geld op die rekening staan en dat moet ie dan eerst allemaal over die lijn heen pompen ;) Ik denk inderdaad dat het een performanceprobleem is. Meldt het probleem bij hun Helpdesk en probeer het anders eens bij een andere pc en liefst een ander inbelpunt, als dat er is (meestal niet meer tegenwoordig). groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Als het tegoed bepalend is, zou ik me er iets bij kunnen voorstellen.... = De helpdesk van Fortis komt niet veel verder dan "zet alle internetbeveiligingen uit", maar dat blijkt geen verschil te maken. Op een computer met Windows 98 blijkt het wel voortreffelijk te werken. Maar ik heb geen zin, om om die reden XP weg te doen! Ik hoop dat er iemand is, die hetzelfde probleem gehad heeft, en ook aan mij de oplossing wil vertellen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Hmm, dan zou je eens kunnen proberen de compatibiliteitsmode aan te zetten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2003 Tja, zeker. Of misschien wil meneer Gates in het vervolg zijn programmatuur aanpassen aan de Fortisbank. Overigens werkt het hele Fortis-gebeuren ook niet in Opera. En ook in Linux (Mozilla) werkt het niet. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Dan ligt het DUS aan fortis... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen