anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Delen Geplaatst: 12 september 2003 Beste mensen, onlangs DC++ gedownload, maar het downloadne is zo ontzettend traag 600 b\s en het uploadne juist snel 15 kb\s. Kan ik dit op de een of andere manier veranderen. Op sommige hubs wordt ik er ook afgekicked om dat ik 3 slots moet open hebben maar hoe stel ik dat in ?? Hartelijk dank, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 3 slots open houdt in dat je minimaal 3 mensen moet kunnen laten downen op die hub ... dus 3 uploads tegelijk ... en snelheid was bij mij meestal baggertje .. drom gebruik ik het ook niet meer . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 Bij DC++ moet je toch heel veel sharen, wil je de goeie hubs krijgen? Ik heb het nooit gebruikt... maar zoiets heb ik ooit wel gelezen. Jochem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 valt wel mee ik weet niet wat je onder veel verstaat, ik kan op zich best veel sharen dus voor mij is het geen probleem maar iets van 5 gb om te sharen is wel handig ja........... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen