anoniem Geplaatst: 10 september 2003 Delen Geplaatst: 10 september 2003 Zoals de titel beschrijft, een leuk error. Mijn moeder ontvangt via outlook express 6 haar email. Nu krijgt ze van mensen wel eens een bijlage, en die kan dan zonder problemen worden geopen. Nou is er echter iemand die vaak een bijlage stuurd, maar bij wie het altijd fout gaat. In het begin van het mailtje staat een kort berichtje, iets van: "hoi, zie de bijlage" dat wordt dus prima weergegeven. echter daarna komt letterlijk in het mailtje de bijlage. deze ziet er als volgt uit: [quote:364d677c11="outlook exp"]------=_NextPart_000_45fd_3ab1_1b7e Content-Type: application/msword; name="36. 8 september 2003.doc" Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Disposition: attachment; filename="36. 8 september 2003.doc" 0M8R4KGxGuEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPgADAP7/CQAGAAAAAAAAAAAAAAAB AAAASgAAAAAAAAAAEAAATAAAAAEAAAD+////AAAAAEkAAAD///////////// //////////////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////spcEATSAJBAAA8BK/AAAAAAAAEAAAAAAABAAA ElQAAA4AYmpiauI94j0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJBBYAImAAAIBXAAAAANAoAAAIAAAA2CgAAAAAAADYKAAAAAAAANgoAAAAAAAA2CgAAAAAAADYK AAAAAAAAAKwAAAAAAAAASgQAAAAAAAAAAAAAAAAAAEoEAAAAAAAAbwoAABYA[/quote:364d677c11] het wordt afgesloten met: [quote:364d677c11="outlook express"]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA= ------=_NextPart_000_45fd_3ab1_1b7e--[/quote:364d677c11] ik heb uit de 'code' wel wat weggelaten, anders werd het zo veel, als er behoefte is voor de hele code, zal ik die wel posten, maar volgens mij kent iemand dit probleem wel. ik heb ook ook al op google gezocht naar dit soort problemen, en ook wel gevonden. en de uitleg die er dan bij stond om het te verhelpen was onduidelijk, en als het te begrijpen was, werkte het niet. heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2003 Verkeerde encodering van de attachment. Zoek daarop eens gericht in Google, als het bij jou altijd goed gaat behalve bij deze ene persoon, ligt het aan de verzender. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2003 [quote:43ab72d1ec="BrigitteW"]als het bij jou altijd goed gaat behalve bij deze ene persoon, ligt het aan de verzender.[/quote:43ab72d1ec] nee, want de anderen aan wie het gestuurd wordt, ontvangen het wel goed. ik dacht eigenlijk dat outlook het verkeerd binnenhaalt, maar ik kan nergens iets over de manier van binnenhalen (wel verzenden) vinden in de instellingen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen