Ga naar inhoud

kanalen splijten of zo

anoniem

Aanbevolen berichten

Als die gitaar, zang en drum met een geluidsmontage programma gescheiden zijn opgenomen (prachtige demonstratie van gezien/gehoord, programma vergeten) moet dit lukken. Maar als je een glas rode en een glas witte wijn doorelkaar gooit, krijg je een (rare) mix :D, maar je krijgt nooit weer die rode en witte wijn terug, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus met alleen de mix kun je het wel vergeten, tenzij op de achtergrond de mix-info als ik het zo mag noemen bewaard is gebleven. Jan de Boer
Link naar reactie
gewoon uitproberen dan maar he ... Ik ben zelf zo doof als de pest wat muziek betreft als het maar heel hard boem zegt dus ik gooi maar wat progjes in de rondte die ik laatst op een cd zag staan van muziekbewerking .... overigens zat die cd bij en maandmagazine die een hele special hield over audio bewerken, dus misschien is het handig om ff in de boekenwinkel te neuzen.... FX Resound Ians Beatengine Germanix Goldwave Fruityloops Studio NeroMix Project 5 Soundforge suc6
Link naar reactie
[quote:f5289356f9="J. de Boer"]Als die gitaar, zang en drum met een geluidsmontage programma gescheiden zijn opgenomen (prachtige demonstratie van gezien/gehoord, programma vergeten) moet dit lukken. Maar als je een glas rode en een glas witte wijn doorelkaar gooit, krijg je een (rare) mix :D, maar je krijgt nooit weer die rode en witte wijn terug, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus met alleen de mix kun je het wel vergeten, tenzij op de achtergrond de mix-info als ik het zo mag noemen bewaard is gebleven. Jan de Boer[/quote:f5289356f9]Ik herinner me dat geluidsmontage programma weer. Het was cubase. Veel mogelijkheden. Was een demonstratie van HCC op een open dag van regio Friesland vorig jaar. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...