anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Delen Geplaatst: 7 september 2003 holaatjes andermaal peepz ... Normaal gesproken geloof ik totaal niet in die prietpraat van pc boosters, laat staan die voor je internet ... Ik geloof meer in handmatige registerwijzigingen, zodat je uiteindelijk weet welke tweaks wel en niet werken ... tot ik gister speedup my pc uitprobeerde ... Ik snap er niets van ... Mijn internet gaat merkbaar sneller ... sites openen sneller, downen ging van 80naar 84-85 !!! als ik meer dan 250 pagina's in kleur print, merk ik daar minuten verschil bij ... de pc loopt fijner en het is net alsof alles gesmeerder is ,... Het vage is dat ik mijn adsl bijvoorbeeld al had getweaked met maxconnectionsper(http1)server, MTU en RWIN ... en toch gaat het een stukkie harder ... evenals mijn ramusage en processorkracht e.d. zijn toch allemaal dingen die handmatig zijn aangepast in het register ... en toch wist speed up er nog wat uit te trekken ... ( heb ff vergeleken met de grote broer van deze pc met een p4 2.4 en voor de rest dezelfde hardware ... ) Ik snap er helemaal niets van dat zo'n simpel progje nog zoveel extra uit een al flink doorgetweaked systeem kan trekken ... x-tec systems eat your heart out ( bijna dan, kan prima samen :wink: ) iemand een uitleg of ervaring met speed up my pc 1.16 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen