anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Delen Geplaatst: 7 september 2003 Fatale uitzondering op 0E op 0028:C1630F19 in VXD SCSI port 01+ 00000709 Dit verschijnt, nadat Alcohol 120% is geinstalleerd op mijn PC en ik wil NERO 6.0 opstarten. Alcohol werkt prima, Nero dus niet. Ook wil de PC niet meer afsluiten, danwel opnieuw opstarten. Als Alcohol is verwijderd is er niets meer aan de hand en werkt alles naar behoren. Ik heb eerst Nero geinstalleerd en toen Alcohol, daarna ook eerst Alcohol en toen NERO. Geen effect. :( Ik draai WIN 98 SE. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 Ik heb geen problemen met de combinatie op 2000. Heb je de virtual CD uitgeschakeld in Alcohol (aantal stations op 0 zetten)? Die wordt nl. als scsi-schijf gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2003 Bedankt, probleem is nu opgelost. Een mens is nooit te oud om wat te leren :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen