anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Delen Geplaatst: 3 september 2003 Eerst via Norton zelf geprobeerd probleem op te lossen, die komen echter met nietszeggende, algemene antwoorden of antwoorden waar ik niets aan heb. Op mijn desktop pc (Windows XP) had ik NAV geïnstalleerd, waarbij gelijk ook Norton Protect (prullenbakbescherming) ongevraagd wordt geïnstalleerd. Na verwijdering NAV (wegens aankoop beter AV-programma), blijft Norton Protect achter op mijn computer op de diverse (NTFS) schijven, kost in totaal ca. 1 gb aan ruimte. IS ONVERWIJDERBAAR. Er zitten allemaal bestanden in zonder extensie en alle bestandsnamen eindigen op een . (punt) Wie weet een echte oplossing hoe ik deze bestanden definitief kan verwijderen, behalve formatteren? Heb NAV verschillende malen geïnstalleerd en gedeïnstalleerd om te kijken of ik dit probleem kon omzeilen. Is me niet gelukt. Service van Norton/Symantec vind ik verschrikkelijk slecht en eigenlijk zou ik niet van service willen spreken. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Niet alleen de service van Symantec is slecht, ook het produkt zelf 8) Je hebt niet de optie om via rechtsklikken op de prullebak de bestanden te verwijderen en de bescherming ongedaan te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb het ook geinstalleerd staan en eigenlijk nooit problemen mee gehad eigenlijk. Ik zie dat er in de eigenschappen van de prullenbak wel e.e.a. te veranderen is. Bij mij dan... Properties -> Tabblad "Norton protection" -> Voor elke schijf vinkje weghalen bij "Enable protection". Greetz!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 [quote:bc3356461d="BrigitteW"]Niet alleen de service van Symantec is slecht, ook het produkt zelf 8) Je hebt niet de optie om via rechtsklikken op de prullebak de bestanden te verwijderen en de bescherming ongedaan te maken?[/quote:bc3356461d] Die opties zijn mij bekend en ik heb ze toegepast, toen het product nog op mijn pc stond, maar ze werkten niet op deze manier bij mij. Bedankt voor je tip. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 [quote:85be63007e="drewip"][quote:85be63007e="BrigitteW"]Niet alleen de service van Symantec is slecht, ook het produkt zelf 8) Je hebt niet de optie om via rechtsklikken op de prullebak de bestanden te verwijderen en de bescherming ongedaan te maken?[/quote:85be63007e] Die opties zijn mij bekend en ik heb ze toegepast, toen het product nog op mijn pc stond, maar ze werkten niet op deze manier bij mij. Bedankt voor je tip.[/quote:85be63007e] Ik kende de opties van NAV Protect mbt de prullenbak, zoals geantwoord op de andere tip. Uiteraard waren die opties er, maar na 3x installeren en deïnstalleren, verging mij de lol. Wat ik ook probeerde, de bestanden bleven op mijn pc. Bedankt voor je hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik denk dat je toch het register in moet duiken en alles wat met symantec te maken heeft moet verwijderen. Ik heb NIS 2002 vervangen voor 2003 en moest toen ook het register in om nog wat restanten van 2002 te verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 [quote:94c1cc0d3d="J.J.M.Kuijper"]Ik denk dat je toch het register in moet duiken en alles wat met symantec te maken heeft moet verwijderen. Ik heb NIS 2002 vervangen voor 2003 en moest toen ook het register in om nog wat restanten van 2002 te verwijderen.[/quote:94c1cc0d3d] Ook deze exercitie heb ik ondernomen en ik heb zowel alles van Symantec als Norton verwijderd, maar ook dat mocht niet helpen. Bedankt voor je tip. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2003 Ik heb op de website van symantec gekeken voor je en het volgende gevonden: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/8d071816eedd7cac88256c0e005a96e5/81a95b2ad449860288256bd400800b13?OpenDocument&prod=&ver=&src=sg&pcode=&svy=&csm=no Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 Och nog ff dit je zegt dat je een ander antivirus programma hebt aangeschaft, ik hoop voor je dat je nu nod32 gaat gebruiken! http://www.nod32.com/home/home.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 [quote:25be3f2581="pdexie"]Ik heb op de website van symantec gekeken voor je en het volgende gevonden: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/8d071816eedd7cac88256c0e005a96e5/81a95b2ad449860288256bd400800b13?OpenDocument&prod=&ver=&src=sg&pcode=&svy=&csm=no[/quote:25be3f2581] Hartelijk bedankt voor je moeite, maar dit advies was nu net het enige mogelijk behulpzame dat Norton me heeft gegeven. Ook dit hulpje heeft dit probleem niet kunnen verhelpen. De bestanden blijven gelocked en onverwijderbaar. Trouwens, het is geen nod32 geworden (nog nooit van gehoord ook, maar wel even op die site gekeken), maar KAV. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 K, nog een optie: Bestanden vanuit Recovery Console verwijderen. Zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=606318&highlight=#606318]dit[/url] topic, en met name antwoord van Ben jonson. Ik weet het, jij hebt NTFS, en dat is niet te benaderen vanuit DOS zonder truckjes, en dan is het nog alleen maar te lezen. Vandaar dat je de Recovery Console dus moet gebruiken: kijk [url=http://www.webtree.ca/windowsxp/repair_xp.htm#How%20to%20access%20the%20Recovery%20Console:]hier[/url] voor een kleine uitleg over hoe het te starten. De recovery console is een hele summiere tool, maar DEL en CD zitten er in... :wink: Greetz! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Zoeken naar Nav.exe en uitvoeren. Hieronder een link in de buurt. http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606 Sukses Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2003 Type foutje [b:db8fd5b041]R[/b:db8fd5b041]nav.exe Voor de andere produkten: [b:db8fd5b041]R[/b:db8fd5b041]nis, ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen