anoniem Geplaatst: 1 september 2003 Delen Geplaatst: 1 september 2003 Door het Blaster virus was ik enige tijd geleden genoodzaakt, de inhoud van mijn c-schijf naar D te zetten en Windows XP opnieuw te installeren. Ik heb niet geformatteerd. Sindsdien werkt alles wat trager en start het systeen veel langzamer op. Bovendien krijg ik regelmatig de volgende melding. [u:d25e7fa6a4]De instructie op 0x68d59a56 verwijst naar geheugen op 0x01670424. De lees- of schrijfbewerking ('read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen.[/u:d25e7fa6a4] Er gebeurt vervolgens niets en ik kan weer verder gaan. Heb ik misschien nog Blaster-worm fragmenten achtergelaten?? Norton antivirus merkt niets verdachts, de firewalls zijn geactiveerd en poort 135 is inmiddels gesloten.. Waar komt dan die melding vandaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2003 Ja ik ken dat. Kammeraad van mij had daar ook last. Nadat ik bij hem het Blaster-virus had weggehaald werd zijn PC steeds trager en trager. En uiteindelijk deed intenet het de ene keer wel andere keer niet. Ik denk dat het komt omdat Blaster dan al zoveel schade heeft aangebracht, dat alleen nog maar een nieuwe install helpt. Op internet staat ook, dat het virus ook zoveel schade kan aanrichten dat er een nieuwe install nodig is. mvg, Roy Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen