anoniem Geplaatst: 1 september 2003 Delen Geplaatst: 1 september 2003 Hallo, In een powerpointpresentatie (office XP) wil ik een geluidsbestand (bv .wav bestand en een nummer van een cd, opgeslagen op de pc) een aantal dia's laten meespelen. Het is de bedoeling dat het nummer dan niet abrupt eindigt maar dat ik het laat uitfaden. Mijn vraag is dat mogelijk en zo ja, hoe? Met vriendelijke groet, Peje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 Heey Peje, Zover ik weet biedt Powerpoint deze mogelijkheid niet. Heb je geen brandprogramma voor cd's die je daarvoor kunt gebruiken? Deze programma's bieden vaak wel de mogelijkheid, en dan kun je het daarna weer opslaan en in powerpoint gebruiken. Groeten, Patrick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 Dat lijkt mij ook de beste oplossing > zelf het wavje aanpassen en vervolgens die gebruiken in de ppt presentatie. Zijn genoeg freeware proggies te vinden die dit soort dingen kunnen. Gewoon ffies op [url=www.download.com]download.com[/url] kijken. Jochem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen