anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Gebruik Windows XP. Daarop draai ik al ruim een jaar met veel plezier Davilex Easy REcept. Maar vandaag stopt-ie er plots mee. Opstarten van het programma ok, maar als ik een recept in wil voeren, dan krijg ik de volgende boodschap: DAOQueryDef.SetSQL failed: Syntax error in string in query expression '(tblRecipeAlias.Hidden = [param0] AND NOT tblRecipeAlias.IsDeleted) AND (tblRecipeAlias.Id IN ( SELECT Id FROM Recipe WHERE InStr( Name, 'Gebakken gamba's' ) = TRUE)) ORDER BY tblRecipeAlias.Name ASC,tblRecipeAlias.Id ASC'. <TAppDAOQuery.DoCopyParamsFout tijdens aanmaken querydef> Dat is letterlijk abacadabra voor mij. Ik denk dat het iets te maken heeft met dbases of zo. Onlangs heb ik ThumbsPlusPro 6.0 geïnstalleerd, en misschien zitten die twee elkaar in de weg? Maar ik kan ze geen beide missen. Heb in de loop van de tijd een heleboel recepten ingevoerd, en het is beroerd als ik die nu ineens allemaal kwijt zou zijn. Het bestand waar ze in zitten heet *.rec. Ik vrees dat ik dat alleen met Easy Recept kan gebruiken. Heeft iemand een oplossing Bij DAvilex geven ze niet thuis, er staat wel dat je ergens een supportformulier kunt invullen, maar dat is nergens te vinden. Op de site wordt je letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Probeer systeemherstel eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Je kunt een systeemherstel naar 2 dagen geleden proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 daar heb ik ook aan gedacht, maar wat gebeurt er dan met mijn Thumbs Plus? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Die is dan weg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 ja, en dat is toch ook niet de bedoeling. iemand een ander idee? of kan iemand wijs uit de foutmelding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 het lijkt er op dat er een andere SQL-versie is geinstalleerd, waardoor de 'query', do 'opzoekactie', niet geaccepteerd wordt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 kunnen er meerdere SQL-versies op je pc actief zijn, of moet ik kiezen tussen beide versies/programma/s? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen