anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Als ik op start druk is het hoofdje "uitvoeren" verdwenen en in "instellingen" is "configutatiescherm" weg. Mogelijk is dit het gevolg van een[i:bbf61d3285]policy[/i:bbf61d3285], bij het aansluiten van mijn laptop (Toshiba Satellite Pro) op een netwerk. Ik gebruik Windows98. Hoe kan ik dit herstellen? zie ook computertotaal juni 2003 p.83 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Probeer eens door rechtklikken op de Startknop en kies dan voor Eigenschappen - Tabblad gevanceerd. Daar kun je een vinkje plaatsen/weghalen bij Uitvoeren weeergeven (configuratiescherm weergeven) Zo werkt het voor Windows XP. Misschien ook voor Windows 98? (dat is ook weer zo lang geleden :-?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 VOlgens mij kan het bij W98 niet zo gemakkelijk. Ik dacht dat het wilde met het proggie TweakUI. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 [quote:6f8ba23754="M@rc"]Probeer eens door rechtklikken op de Startknop en kies dan voor Eigenschappen - Tabblad gevanceerd. Daar kun je een vinkje plaatsen/weghalen bij Uitvoeren weeergeven (configuratiescherm weergeven) Zo werkt het voor Windows XP. Misschien ook voor Windows 98? (dat is ook weer zo lang geleden :-?)[/quote:6f8ba23754] Dank voor je reactie. Helaas zo werkt dat niet in W98. nog andere suggseties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 Gebruik TweakUi voor win 98 zoals johnny321 reeds aangeeft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen