anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 hi, ik heb een programma verkregen die ik niet weet te openen. Het gaat om een ...bin datei. Wie heeft er suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Het begrip "datei" betekent in het Duits zoveel als data- of gegevensbestand. Een .bin bestand is een binair bestand, wat veel toepassigen kent. Bekende zijn oa. een flashbestand voor een bios, en een image van een cd. De eerste is een paarhonder kB groot, de tweede 700-800 MB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Aangezien het om software gaat, vermoedt ik dat het een cd-image is. Zie onderstaand draadje voor info over openen/branden: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=95186[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Bedankt voor de reactie. Ik ga op zoek. groet hans Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen